Kategóriák
Csapj le ingyenes ismertetőinkre az öntapadós fóliákról, tapétákról, árnyékolókról. Ne maradj le játékainkról, akciókról.
Szalagfüggöny szerelés

Vállaljuk komplett szalagfüggönyök felmérését,
szerelését Dabas 70km-es
körzetében.

Blog

Gyorsposta külföldről

5 munkanapos szállítási határidő, előre utalás után, egyenesen a kért címre megy a gyárból.

Rasch tapéta: 12 tekercsig
9000.-

Marburg tapéta: 12 tekercsig
15000.-

AS tapéta
11000.-

Erismann tapéta: 12 tekercsig

11000.-

Pontgyűjtő

Barkácsbolt
Termékajánló
Fizetési megoldás
Blog
2021.09.22 20:46

A jó alvás fontossága

Alvás világosban?

Aludj jól a besötétített szobádban!


Az, hogy kialudjuk magunkat,  ugyanolyan fontos számunkra, mint pl. a helyes étkezés.

Több módon is folynak alváskutatások, és ezek legtöbbje arra a megállapításra jut, hogy egy  felnőttnek akár napi 9 óra alvásra is szüksége lehet.

Ez leginkább azokra vonatkozik, akik napközben fizikai vagy szellemi nehézségekkel küzdenek,

és ilyenkor tud regenerálódni a szervezetük.

Egy jó, pihentető alvás után újult erővel tudunk nekiállni az új feladatoknak.

Adunk pár ötletet ( a teljesség igénye nélkül ), ha szeretnéd a napjaidat frissen, fitten, energikusan tölteni.

♥ Sötétítsd be a szobád!

A világos környezet nem segíti az alvásod, hiszen nappali, tevékeny időszakként érzékeled. Nyáron a szoba hőmérsékletét is csökkentheted az árnyékolással. Egy kellemesen hűvös szobában hatalmasat lehet aludni.

 

♥ Kapcsold ki az elektronikai eszközöket!

Isteni dolog ágyból TV-t nézni, de észrevétlenül is elvonja az időd az alvástól. Ráadásul a kikapcsolt készülék készenléti fényei is zavaróak, konkrétan gátolják a melatonin felszabadulását.

A többi elektronikai készüléked is vidd ki a hálószobából. Telefon, laptop és társai lehetőleg inkább kint legyenek.

 

♥ Matrac

Ma már kipróbálhatod a matracot vásárlás előtt. A mai, hatalmas választékból így könnyű kiválasztani a számodra megfelelőt, és érdemes is rászánni az időt.

Hosszú évekre választunk matracot, és életünk nagy részét ezen töltjük.

Legyen számunkra tökéletes!

 

♥ Esti szeánsz

Szabadítsunk fel minél több melatonint! Kezdjük egy esti meleg tejjel, teával. Amíg kortyoljuk, lassan elengedjük a napi stresszt.

Megihatjuk ezt egy kellemes, meleg fürdővízben, amibe nyugtató hatású illóolajokat is cseppenthetünk.

A lényeg, hogy minél jobban sikerüljön ellazulni, kívül-belül.

 

♥ Reggeli/napközbeni folyadék

 

A kávézásnak is megvan a maga rituáléja, amihez ragaszkodunk. 

Érdemes ügyelni arra, hogy a koffeint ( kávé, kóla ) inkább csak délelőtt fogyasszuk.

A délutáni adag már jó eséllyel alvászavart, nyugtalanságot fog okozni.

 

 

Mi abban tudunk segíteni, hogy a szobád árnyékolása tökéletes legyen, ehhez nézd meg a rolóinkat ITT,   a karnisainkat pedig ITT .

A többi rajtad múlik :-)