Kategóriák
VIP tagjaink az elsők, akik értesülnek kuponjainkról, híreinkről, az új termékekről. Gyere, várunk Téged is!
Szalagfüggöny szerelés

Vállaljuk komplett szalagfüggönyök felmérését,
szerelését Dabas 70km-es
körzetében.

Blog

Gyorsposta külföldről

5 munkanapos szállítási határidő, előre utalás után, egyenesen a kért címre megy a gyárból.

Rasch tapéta: 12 tekercsig
9000.-

Marburg tapéta: 12 tekercsig
15000.-

AS tapéta
11000.-

Erismann tapéta: 12 tekercsig

11000.-

Barkácsbolt
Fizetési megoldás

Gyakori kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Ami a shopban szerepel, az készleten is van?

A termékek kis része van ténylegesen a dabasi üzletben. Ha a rendszer mutatja a darabszámot, akkor jó eséllyel valóban benn van, de telefonon érdemes egyeztetni. A 2-4 napos határidő utal arra, hogy pl. az öntapadós fóliák és karnisok valószínűleg bent vannak, a tapéták pedig a nagykereskedésből gyorsan beszerezhetőek. Készlethiány mindig előfordulhat.


2. A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Igen, 27%os ÁFÁ-val terhelt összegek láthatóak.

 

3. Mit jelent a rendelhető változatoknál megjelenő pl. +1000.-?

Ez az alapártól való eltérést mutatja, de ugyanakkor megjelenik a tényleges ár is, amennyibe a termék kerül.



4. Mikor kapom meg a terméket?

Minden terméknél feltüntetjük a várható szállítási időt, illetve oldalunkon megtalálja az egyes tapétagyárak beszállítási határidőit is.

A karnisokat jellemzően 1 héten belül tudjuk küldeni.

Az öntapadós fóliák közül a Dc-Fix szállítása gyors, akár 1 nap, a többi nagyon változó.



5. Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, Dabason, a Bartók Béla út 84. alatti üzletünkben tudja értesítés után átvenni a termékeket.

Az utcában elszámozták az épületeket, de jól felismerhető az üzletünk.



6. Hogyan fizethetek az üzletben?

Készpénzzel és bankkártyával.


7. Hogyan fizethetek a shopban?

Banki előre utalással, Barionon keresztül, vagy a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.



8. Milyen ragasztót kérjek  a tapétához?

Igyekeztünk minden tapétához társítani a pontosan hozzávaló ragasztót. Keresse a kiválasztott tapéta oldalán a Kiegészítő termékek közt.

9. Nem kaptam semmilyen visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?

Telefonáljon nekünk, segítünk!


10. Változtatni szeretnék a leadott rendelésen.

Keressen minket telefonon vagy emailben, és segítünk.


11. Könnyen lehet parkolni az üzletnél?

Igen, van saját parkolónk, de a mellékutcában is mindig van hely.

 

12. Tömegközlekedéssel hogyan jutok el az üzletbe?

Távolsági buszon Dabas Motel állomásig kell jegyet kérni, onnan 5 perc séta az üzlet.

Vasúton Dabasig ( nem Dabas-Gyón! ) kell utazni, onnan 10 perc séta az üzlet.

 

13. Kérhetek termékmintát?

Bizonyos öntapadós tapétákból, válaszborítékban tudunk mintát küldeni.

Más termékből sajnos nem.

 

14. Meggondoltam magam, nincs szükségem a termékre. Mit tehetek?

Cégünk a kötelező 14 napos elállási jogot 21 napra bővítve veszi vissza a hibátlan,

becsomagolt terméket.

Egyedi gyártás esetén viszont erre nincs lehetőség.

 

15. Nem tudok egyedi méretet rendelni a shopban.

Karnisok, bozont függönyök, árnyékolók esetében rendelje meg a választott terméket,

töltsön ki minden mezőt ( számlázási, szállítási adatok ), és a rendelés végén levő

Megjegyzés rovatba írja be a méreteket. Várja meg a visszaigazolást, amelyben mindent korrigálunk, és csak utána indítsa el az átutalást! 

Ha kérdései vannak, bátran hívjon/írjon!

 

16. Lehet rendelni posztert más méretben is, mint ami a shopban van?

Erre nincs lehetőségünk, ezek fix méretek. Viszont ha túl nagy, sokszor levágható

akkora rész belőle, ami még nem hiányzik a szemnek.

Az ára még így is alacsonyabb, mint ha egyedi méretre kellene gyártatni.