GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Ami a shopban szerepel, az készleten is van?
A termékek kis része van ténylegesen a dabasi üzletben. Ha a rendszer mutatja a darabszámot, akkor jó eséllyel valóban benn van, de telefonon érdemes egyeztetni. A 2-4 napos határidő utal arra, hogy pl. az öntapadós fóliák és karnisok valószínűleg bent vannak, a tapéták pedig a nagykereskedésből gyorsan beszerezhetőek. Készlethiány mindig előfordulhat.
2. A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?
Igen, 27%os ÁFÁ-val terhelt összegek láthatóak.
3. Mit jelent a rendelhető változatoknál megjelenő pl. +1000.-?
Ez az alapártól való eltérést mutatja, de ugyanakkor megjelenik a tényleges ár is, amennyibe a termék kerül.
4. Mikor kapom meg a terméket?
Minden terméknél feltüntetjük a várható szállítási időt, illetve oldalunkon megtalálja az egyes tapétagyárak beszállítási határidőit is.
A karnisokat jellemzően 1 héten belül tudjuk küldeni.
Az öntapadós fóliák közül a Dc-Fix szállítása gyors, akár 1 nap, a többi nagyon változó.
5. Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, Dabason, a Bartók Béla út 84. alatti üzletünkben tudja értesítés után átvenni a termékeket.
Az utcában elszámozták az épületeket, de jól felismerhető az üzletünk.
6. Hogyan fizethetek az üzletben?
Készpénzzel és bankkártyával.
7. Hogyan fizethetek a shopban?
Banki előre utalással, Barionon keresztül, vagy a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.
8. Milyen ragasztót kérjek a tapétához?
Igyekeztünk minden tapétához társítani a pontosan hozzávaló ragasztót. Keresse a kiválasztott tapéta oldalán a Kiegészítő termékek közt.
9. Nem kaptam semmilyen visszaigazolást a rendelésemről. Mit tegyek?
Telefonáljon nekünk, segítünk!
10. Változtatni szeretnék a leadott rendelésen.
Keressen minket telefonon vagy emailben, és segítünk.
11. Könnyen lehet parkolni az üzletnél?
Igen, van saját parkolónk, de a mellékutcában is mindig van hely.
12. Tömegközlekedéssel hogyan jutok el az üzletbe?
Távolsági buszon Dabas Motel állomásig kell jegyet kérni, onnan 5 perc séta az üzlet.
Vasúton Dabasig ( nem Dabas-Gyón! ) kell utazni, onnan 10 perc séta az üzlet.
13. Kérhetek termékmintát?
Bizonyos öntapadós tapétákból, válaszborítékban tudunk mintát küldeni.
Más termékből sajnos nem.
14. Meggondoltam magam, nincs szükségem a termékre. Mit tehetek?
Cégünk a kötelező 14 napos elállási jogot 21 napra bővítve veszi vissza a hibátlan,
becsomagolt terméket.
Egyedi gyártás esetén viszont erre nincs lehetőség.
15. Nem tudok egyedi méretet rendelni a shopban.
Karnisok, bozont függönyök, árnyékolók esetében rendelje meg a választott terméket,
töltsön ki minden mezőt ( számlázási, szállítási adatok ), és a rendelés végén levő
Megjegyzés rovatba írja be a méreteket. Várja meg a visszaigazolást, amelyben mindent korrigálunk, és csak utána indítsa el az átutalást!
Ha kérdései vannak, bátran hívjon/írjon!
16. Lehet rendelni posztert más méretben is, mint ami a shopban van?
Erre nincs lehetőségünk, ezek fix méretek. Viszont ha túl nagy, sokszor levágható
akkora rész belőle, ami még nem hiányzik a szemnek.
Az ára még így is alacsonyabb, mint ha egyedi méretre kellene gyártatni.